NorskePar.com

Besøk norskepar
Bilder fra Norske par

Klikk for å se dette

Klikk for å se dette

Klikk for å se dette
|
Heisann
 |
|

21-11-11, 18:52
|
|
Godkjent Nakenprater
|
|
Medlem siden: Nov 2011
Sted: Østlandet
Innlegg: 50
Utførte Takk: 34
Takket 2 ganger i 2 poster
|
|
Heisann
Jeg er en, mann på 25 som føler at jeg har et litet problem her
Jeg har ikke hatt sex eller kjærste ennå, forøvrig så savner jeg ikke så mye annet her i livet. Jeg er stille og rolig og har en del venner og tar meg noen øl i helgene hvis det passer seg, så livet mitt er fint sosialt.
Kanskje jeg har litt få kvinnlige venner, og det kunne nok vært gunstig å skaffe seg flere av de for å få litt andre impulser i livet mitt.
På generell basis er ikke veldig sosial, hvis jeg ikke kjenner folk og har derfor litt vansker for å få kontakt med folk i begynnelsen. Dette gjør seg kanskje særlig gjeldene overfor damer, da det kanskje forventes at menn er litt frempå hvis de overhodet er intressert. Det kan det kanskje virke som jeg ikke er.
Så da lurte jeg på om noen her hadde noen enkle råd til meg, om hvordan jeg kan fange damers oppmerksomhet litt bedre.
|

21-11-11, 19:44
|
 |
Måske jeg se din fisse ?
|
|
Medlem siden: Oct 2010
Sted: I fitta di...
Innlegg: 2.133
Utførte Takk: 76
Takket 1.559 ganger i 533 poster
|
|
Torrent-søk: David Deangelo.
En guru på dating.
Søk, last ned og lær.
|
|
Følgende bruker(e) takker "Molde_Mann" for denne flotte posten:
|
|

22-11-11, 01:51
|
 |
Erfaren pornostjerne :)
|
|
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 560
Utførte Takk: 334
Takket 176 ganger i 82 poster
|
|
Ikke hør på Molde Mann. Jeg driter i hva andre menn sier, på den måten jeg kjenner jenter er det ingenting som fungerer bedre enn å faktisk ha en skikkelig god samtale. Mitt råd er å snakke med jenter. Finn ut hva de liker, spør og grav, vær interessert og entusiastisk. Plutselig viser det seg at jenta er opera sangerinne eller hockeykeeper, eller kanskje hun digger samme bandet som deg. Vips har dere masse til felles, og da kan man bare begynne å flørte og prøve seg frem. Det er sånn det bør gjøres!=) Sex er ikke målet, målet er å finne et menneske du kan være glad i. Så kommer sex naturlig.
|
|
Følgende 12 brukere takker Hagall for denne flotte posten:
|
ak_ (22-11-11), annelise76 (30-11-11), bastion1 (22-11-11), Djerzinsky (22-11-11), entiger (22-11-11), gutt91akershus (14-12-11), kaos1009 (29-11-11), Kathie (29-11-11), reborned (14-12-11), squirtyXXX (22-11-11), tanteslem (29-11-11), Tilbakeholden86 (22-11-11) |

22-11-11, 04:29
|
 |
Superman / Clark Kent
|
|
Medlem siden: Jan 2007
Sted: At the end of the world
Innlegg: 10.853
Utførte Takk: 7.624
Takket 15.495 ganger i 2.316 poster
|
|
Hehe, et passende nick du har valgt deg da OP.
Og jenter er ikke fra en annen planet, bare prat med dem (eller vent litt, glem det siste der. Jenter ER fra en annen planet  )
|
|
Følgende 7 brukere takker ak_ for denne flotte posten:
|
|

22-11-11, 20:24
|
|
Godkjent Nakenprater
|
|
Medlem siden: Nov 2011
Sted: Østlandet
Innlegg: 50
Utførte Takk: 34
Takket 2 ganger i 2 poster
|
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av ak_
Hehe, et passende nick du har valgt deg da OP.
Og jenter er ikke fra en annen planet, bare prat med dem (eller vent litt, glem det siste der. Jenter ER fra en annen planet  )
|
Ja så fint, da har jeg en plass til de på min helt egene planet
Takk for godt råd forresten
|

22-11-11, 20:37
|
 |
Mais.
|
|
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Stavanger/Bergen
Innlegg: 1.117
Utførte Takk: 538
Takket 411 ganger i 226 poster
|
|
Jeg er enig med Hagall. Det handler jo ikke om mer enn å snakke med dem. Snakker du bra med en jente(Kjemi, alt det der), så er det vel egentlig det som kalles sjekking, ihvertfall for min del, dersom jeg er interessert i henne i tillegg.
Det er en litt vondt sirkel det der, når man er sjenert og holder seg unna pga. det. Det blir ikke bedre før du gjør noe med det.
Det kan hende du blir oppfattet som en skikkelig tulling i starten, fordi du har lite trening i å snakke med jenter, men det må du bare drite i. Tren på å snakke om vanlige ting, snakk om ting du liker, lytt på hva hun sier, og reflekter litt før du svarer. Det er ikke verre enn å holde en koselig samtale i gang.
|
|
Følgende 2 brukere takker Djerzinsky for denne flotte posten:
|
|

22-11-11, 20:54
|
 |
Worship me. Demigod of Porn
|
|
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim - Stjørdal, deromkring ;)
Innlegg: 4.102
Utførte Takk: 1.437
Takket 888 ganger i 697 poster
|
|
Du å jeg er i samme båt ned til siste bokstav
Det er først i år jeg selv har funnet ut at nok er nok å bestemte meg for å hive meg ut i den sosiale å seksuelle verden. Jeg har ikke kommet særlig lengre enn deg akkurat, men så lenge du er villig til å gå fremover, å SPESIELT være villig til å tøye grensene der du kjenner at du begynner å bli litt ukomfortabel med damer så vil det ordne seg. Bli med på alt, prat med alle i uansett sammenheng du er i å bli mer sosial. Du vil være nødt til å sosialt gi 110% av deg selv å det vil føles rart ut i starten men det går seg til.
Angående hva Molde Mann å Hagall sier, vel jeg vil si at Molde Mann har et godt tips når det kommer til å sjekke ut disse tingene. Videoene gir gode tips i hvordan du kan endre ditt kroppsspråk til å virke mer avslappet å innbydende for damer, samt få frem mer selvtillit å karakterpreg, men i forhold til dere holdninger om damer så vil jeg være forsiktig. Der er det mer som Hagall sier at det å prate med damer å kontinuerlig utsette seg for sosiale aktiviteter der du presser deg selv til å føre samtaler å lære å lese hva damene vil snakke om å hvordan de snakker er viktig. For øvrig snakker DeAngelo om dette å, men dette er noe som best gjøres individuelt for å ikke blande sammen hvordan du er som person kontra hva DeAngelo er som person, for han forklarer ting fra sitt perspektiv uansett hvordan man snur å vender på det. Men som sagt, får du igang et godt kroppsspråk som viser selvtillit å karakter å virker innbydende hos damer så er du godt på vei.
Men hold deg LANGT unna MYSTERY. Han er det samme som DeAngelo, men han direkte ber menn om å rakke ned på andre menn samt damer for å oppnå "status" noe som blir helt feil.
__________________
Any piece of clothing can be sexy with a passionate woman inside it.
- Anonymous
It takes a woman to teach a man to be the ultimate lover.
- Anonymous
----------------------------------
Min novelletråd, dere jenter kanskje kjenner igjen noen beskrivelser? ;)
This is me! (om meg selv)
|
|
Følgende bruker(e) takker "malcite" for denne flotte posten:
|
|

29-11-11, 19:42
|
|
Godkjent Nakenprater
|
|
Medlem siden: Nov 2011
Sted: Østlandet
Innlegg: 50
Utførte Takk: 34
Takket 2 ganger i 2 poster
|
|
Er litt det at jeg lurer på hva jeg skal prate om, og hvordan holde på kjemien i en samtale. Jeg gå liksom lett litt tom for ting å snakke om.
Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette
|

29-11-11, 19:59
|
 |
Erfaren pornostjerne :)
|
|
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 560
Utførte Takk: 334
Takket 176 ganger i 82 poster
|
|
Da handler det nok om at du ikke tør, rett og slett. Du burde prate med en jente med målsetning om å ikke ha noen målsetning. Forklaring: Du sitter og tenker på hvordan neste skritt skal gå, hvordan du ter deg i nuet, og konstant leser reaksjoner. Da vil du bli oppfattet en lite interessant som samtalepartner.
Tipset her er å finne ut hvem du egentlig snakker med er. Sleng ut noe random og spør om en kommentar. Start en debatt. Noen er litt mer intelektuelle enn andre, her anerkjenner jeg at jeg selv ofte blir sittende med en følelse av å snakke til aper på fest. "Jeg gutt, du jente, hvor mye har du drukket, ogga bogga". Mange har en voldsom fasade som sikkert bunner i hvor usikre de selv er. Jeg tror det hjelper å være trygg på seg selv sånn at man igjen vekker tillit hos motparten. En måte å gjøre dette på er å starte en diskusjon med flere deltakere og fungere som ordstyrer. La andre ta de voldsomme standpunktene, så kan du selv ta rollen som reflekter. (Ingen liker en sinnatagg.) Her er nøkkelord å finne en sosial gjeng som vet å sette pris på en debatt. Det behøver selvsagt ikke å dreie seg om Israel / Palestina konflikten, det kan sikkert ha mer folkelig og tilgjengelig preg som f.eks sex, forhold, kjipe venner, blablabla jatte jatte. Smalltalk er en dyd og en egenskap de færreste virkelig mestrer. Det handler bare om å komme seg igang. Kanskje det kunne vært en ide å bli flink til å starte smalltalk med gutter først? Da føler du kanskje ikke like stor grad av press.
|
|
Følgende bruker(e) takker "Hagall" for denne flotte posten:
|
|

29-11-11, 20:06
|
|
|
Jeg mener det viktigste er å være seg selv når du snakker med jenter. ALDRI si noe som ikke er sant. Før eller siden vil dette komme tilbake til deg på en negativ måte, og det er ikke bra.
Så det jeg prøver å si er, vær alltid ærlig. Det å være sosial er også bra. Gå ut, snakk med folk. Du har ingenting å tape på det.
Det er urealistisk å vente på at dama ringer på døra di. Du vil etter hvert møte din partner. (Tenker fra tidligere erfaringer selv om jeg er singel nå.)
|
|
Følgende bruker(e) takker "" for denne flotte posten:
|
|

29-11-11, 21:06
|
 |
Pornostjerne. Look at me!
|
|
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Trøndelag
Innlegg: 409
Utførte Takk: 220
Takket 665 ganger i 122 poster
|
|
Du trenger ikke prate så mye selv, så lenge du er god på å holde jenta i gang  Fokuser på det hun prater om, ikke det faktum at du "flørter". Lat som du er på forelesning om verdens mest spennende tema, se på henne med interesse, smil litt, nikk, still spørsmål og kommenter. Det er så utrolig lett å merke på folk når de ikke bryr seg om det du sier.
Når du begynner å slappe av litt kan du komme med litt egne utspill, men det kan være lurt å la henne prate mest til pulsen har lagt seg. Ikke vis at du er stressa, senk skuldrene, ikke kryss armene, hold blikket hennes jevnlig og by på et lurt smil
|
|
Følgende 4 brukere takker mischa for denne flotte posten:
|
|

29-11-11, 21:16
|
|
Pornoikon!
|
|
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.892
Utførte Takk: 1.002
Takket 947 ganger i 350 poster
|
|
Enig, mischa. Men å finne balansen mellom å prate og fortelle om seg selv, og å la den andre prate kan være vanskelig. Jeg har nok gått i den fella selv noen ganger ja, på den måten at jeg har vært litt for ivrig til å fortelle om meg selv, og ødelagt alt sammen. Følg opp det hun sier, og vær interessert i henne. Så er det ikke til å unngå at en av og til møter en skravlebøtte som elsker å gjøre alle historier til en historie om seg selv, og du blir sittende der å høre på endeløse historier om henne og hennes verden. Det er det ikke noe å gjøre med, da får du heller gå på date med en annen neste gang.  Og for all del, hvis den "rådgiveren" det ble referert til over anbefaler å rakke ned på andre, glem ham. Den slags oppførsel er turn-off for alle andre enn brødhuer.
|
|
Følgende 2 brukere takker tellur for denne flotte posten:
|
|

29-11-11, 21:30
|
 |
Erfaren pornostjerne :)
|
|
Medlem siden: Apr 2011
Sted: Bodø
Innlegg: 727
Utførte Takk: 324
Takket 694 ganger i 229 poster
|
|
mischa er inne på noe her - det som funker best er å prøve å være interessert istedet for interessant. Får hun snakket nok om seg selv, vil hun naturlig stille spørsmål til deg om hun ikke er et brødhue. Da kan du benytte anledningen. Vær personlig, ikke skryt, ikke syt. Begge deler er turnoff. Litt selvironi kommer du også langt med, positivitet er turnon. Ikke slikk henne oppetter ryggen, tør å utfordre henne litt og ha dine egne meninger. Begynner hun å kjede seg, så bruk det siste kortet: si noe som er så drøyt at hun reagerer. Enten scorer du, eller så hater hun deg.. men det er vel en liten sjanse å ta?
|
|
Følgende 4 brukere takker tanteslem for denne flotte posten:
|
|

29-11-11, 21:39
|
|
Pornoikon!
|
|
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.892
Utførte Takk: 1.002
Takket 947 ganger i 350 poster
|
|
Si noe drøyt? Ja greit, men innen rimelighetens grenser i alle fall. Og ikke drøyere enn at en har selvtillit nok til å stå for det. Dessuten er det veldig vanskelig å vite hvor grensene til en ukjent person går.
mvh
erfaren salattråkker.
|
|
Følgende bruker(e) takker "tellur" for denne flotte posten:
|
|

29-11-11, 22:13
|
 |
Worship me. Demigod of Porn
|
|
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim - Stjørdal, deromkring ;)
Innlegg: 4.102
Utførte Takk: 1.437
Takket 888 ganger i 697 poster
|
|
Sitat:
Opprinnelig skrevet av mischa
Du trenger ikke prate så mye selv, så lenge du er god på å holde jenta i gang  Fokuser på det hun prater om, ikke det faktum at du "flørter". Lat som du er på forelesning om verdens mest spennende tema, se på henne med interesse, smil litt, nikk, still spørsmål og kommenter. Det er så utrolig lett å merke på folk når de ikke bryr seg om det du sier.
Når du begynner å slappe av litt kan du komme med litt egne utspill, men det kan være lurt å la henne prate mest til pulsen har lagt seg. Ikke vis at du er stressa, senk skuldrene, ikke kryss armene, hold blikket hennes jevnlig og by på et lurt smil 
|
Lure smil er bra, men dere damer liker da å bli ertet litt å dere (ellers helt enig om armene, du vil virke defensiv om du gjør dette å det er et dårlig trekk)
Anbefaler å lese ei bok om kroppsspråk om du syns det er vanskelig å lese damer. Henrik Fexeus - Kunsten å lese tanker er ei rimelig bok (kjøpte min på den lokale ica'en) som kan gi litt innsikt, men ikke ta den for bokstavelig. Å best av alt er at den ikke retter seg mot å sjekke damer, bare hvordan du kan tolke inntrykk
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tilbakeholden86
Er litt det at jeg lurer på hva jeg skal prate om, og hvordan holde på kjemien i en samtale. Jeg gå liksom lett litt tom for ting å snakke om.
Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette
|
Jeg hadde faktisk min deiligste opplevelse om dette i helga som var. Kan lett kalles et breakthrough, men det er en liten mental faktor merker jeg da.
Når det er sagt så dreier det MYE seg om hva du forventer ut av en samtale. For å si det slikt så er det dumt å tro at du skal klare å komme til sengs med enhver kvinne du prater med, så det skal du glemme HELT. Det skal ikke være et mål, for målet skal være å rett å slett slappe av å kose seg. Dette er i stor grad en mental justering å kan være vanskelig ettersom de fleste karer instinktivt prøver å dekke ei dame med en gang, men det skal sies først som sist at det blir bare fiasko med stor F av.
Om dette viser seg å være et problem for deg så frykt ikke. Det var det for meg å. For min del så var det andre faktorer som kom inn i bildet her, som hvor ofte er jeg på byen å sosialiseres, hvor ofte prater jeg med nye mennesker osv osv. I tillegg for min del så hadde jeg ei tøff uke på jobben å ønsket bare å slippe unna ALT (vel ikke kompisene jeg reiste med da, å han jeg reiste for å feire bursdag til)
Dette var faktisk første gang jeg følte at jeg bare kunne gi fullstendig (unnskyld språket) Faen i absolutt alt å bare gjøre hva jeg ville. Jeg hadde ikke noe mål annet enn å feste å ha det gøy å det funker.
Når du oppnår en slik sinnstilstand så er mann i rent teoretisk ("do not try this at home") fryktløs. For min del så satte jeg meg å prata med ei dame første kvelden å fikk faktisk et telefon nr av henne (er en første gang for alle  )
Dagen etterpå (bursdagen til kompisen vi dro for å besøke) så var jeg på et dansekurs (dette var i bergen btw, rock'n rolf danseskole var plassen) Disse plassene er som regel overtallig på kvinner å dette var intet unntak. Aldri følt meg så beglodd av damer mens vi danset (å mind you, jeg var elendig til å danse i tillegg så det var ikke movsa mine de var ute etter  )
Et par av disse skulle på festen til kompisen å jeg fikk prata mer med de der samt ei jeg ikke har sett siden ifjor sommer. Henne igjen hadde jeg ikke pratet mye med da hun omtrent hadde bunkret seg opp å var totalt uinteressert i meg (no surprise there). Men denne gangen så prata vi å koste oss skikkelig godt. Ei av damene på festen var klinke edru (avholds, å det står det respekt av da det er relativt få av de her til lands tror jeg) å hun var veldig ivrig på meg. (var en av de jeg traff på danseskolen) Jeg hadde ikke gitt henne et snev av oppmerksomhet, men hun kom iallefall trippende bort å ertet meg (ville ha oppmerksomhet stakkar) å vi pratet om alt mulig rart (ikke rart jeg savner bergen allerede, å hvem skulle tro at en trønder skulle trives så godt i en by der alle snakker så fjernt at de er nesten ikke til å forstå  )
Slik gikk kvelden min å det var flere damer der å jeg pratet med de fleste.
Men så langt som topics går så er det ikke så vesentlig hva du prater om bare du viser at du er avslappet å ikke prøver å presse frem noe. ( damer leser kroppsspråket ditt som en åpen bok vel å merke)
Men du kan jo starte med jobb, studier, lett å forsiktig finne ut hva de liker å gjøre på fritiden, ( kan faktisk lønne seg å spille litt dum å bare still et spørsmål du vet svaret på slik at de får svare. kan få info til flere samtale emner der)
Men det er viktig å være avslappet, lett til sinns, ta en liten spøk nå å da (damer liker å le, men det vet du allerede  ) Å unngå pinlige stillheter. Når hun slutter å prate da har du valget om å fortelle litt om deg (kanskje ta en historie som reflekterer en av de historiene hun har fortalt deg), stille spm å få henne til å snakke mer, eller du kan å gjøre alternativ 3: gå deg en tur (med det mener jeg ikke å forlate henne, iallefall ikke helt. Du kan si at du skal hente deg noe å drikke, skal prate med en kompis osv osv, men du kommer tilbake til henne senere. Dette er for å reflektere dine intensjoner. Du har absolutt ingen tross alt så du har ingen problemer med å bare "ditche" henne)
Men hvis du er godt igang, så for all del ikke slutt. Kun hvis du merker at stemningen forandrer seg å at hun blir stillere så gjør du det. Gjerne ert henne litt
Bursdagsbarnet i bergen gjorde faktisk noe bra akkurat om dette med erting (men ikke prøv det uten å vite at du har selvtilliten til å gjennomføre det å kan vise henne tydelig at det er en spøk)
Ei av de damene han traff den første kvelden kom faktisk til han å presenterte seg. Det første han gjorde var å si "gå bort!, jeg liker ikke blondiner" Han la til "gå å flørt med en av de derre karene der å fortell meg hvordan det gikk" (dette var ei vilt fremmed dame for han vel å merke)
Hun ga han faktisk et kyss på kinnet å gikk å gjorde dette. Når hun kom tilbake så spurte han jo hvordan det gikk å hun svarte følgelig "ikke så bra" å så skjedde det ett eller annet imellom der (navn ble iallefall utvekslet) å han fikk nr hennes (riktignok feil nr da siden jeg sjekket henne opp senere på kvelden å fikk det rette  )
Men som sagt, du må lære deg å gi faen, å si til deg selv at du skal bare ha det gøy uten noen som helst mål om hva du vil få ut av en kveld. Du skal bare lære deg å ha det gøy å omgjenges nye folk.
Er du en utadvent type som bare kan gå bort til fremmede å presentere deg?
__________________
Any piece of clothing can be sexy with a passionate woman inside it.
- Anonymous
It takes a woman to teach a man to be the ultimate lover.
- Anonymous
----------------------------------
Min novelletråd, dere jenter kanskje kjenner igjen noen beskrivelser? ;)
This is me! (om meg selv)
Sist endret av malcite; 29-11-11 kl 22:19
|
|
Følgende bruker(e) takker "malcite" for denne flotte posten:
|
|
 |
|
Ser du noe ulovlig? Tips politiet samt admin
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere innleggene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:36.
|