Nakenprat med pornofilmer, sexleketøy, sexbilder , erotisk chat , norsk porno og erotikk
Viser resultatene 1 til 8 av 8
  1. #1
    Medlem siden
    Nov 2009
    Innlegg
    2
    Fylke
    Kjønn

    1 lite Stort problem

    Halloen.
    Eg lurte på om noen av dere har vert borti at penis krymper ved bruk av antibiotika?
    Var på legevakta på fredag, fik da antibiotika siden eg ikkje tåler pensilin.
    Når eg våknet på lørdag var min penis litt mindre en halvt av normal størrelse.
    Eg har heller ikkje ein stor penis til og starte med, så når dette hendte ble den ikkje større en eit aa battari.
    Ringte selvsagt legevakten, kom til sjekk og blei tatt av medisinenen med en gang, i påvente av time hos fastlege på tirsdag, samt eg fikk beskjed om at dette var ein sjelden bivirkning.
    Men det eg lurer på har dette hendt med noen andre?
    Den har som sagt kommet til seg selv igjen, men det gjør at eg er veldig skeptisk til antibiotika.
    Må vell kansje fortelle at eg er ein frisk og rask person, bruker ingen form for rusmidler av noen form, samt eg bruker ingen medisiner uten lege har tildelt dette ved sykdom.
    Eg har før og etterbilder, men veit ikkje om eg tør og poste dette

    Hilsen ein flau kar

  2. #2
    Medlem siden
    Jun 2010
    Innlegg
    584
    Fylke
    Kjønn
    Sitat Opprinnelig skrevet av Unknown82
    Halloen.
    Eg lurte på om noen av dere har vert borti at penis krymper ved bruk av antibiotika?
    Var på legevakta på fredag, fik da antibiotika siden eg ikkje tåler pensilin.
    Når eg våknet på lørdag var min penis litt mindre en halvt av normal størrelse.
    Eg har heller ikkje ein stor penis til og starte med, så når dette hendte ble den ikkje større en eit aa battari.
    Ringte selvsagt legevakten, kom til sjekk og blei tatt av medisinenen med en gang, i påvente av time hos fastlege på tirsdag, samt eg fikk beskjed om at dette var ein sjelden bivirkning.
    Men det eg lurer på har dette hendt med noen andre?
    Den har som sagt kommet til seg selv igjen, men det gjør at eg er veldig skeptisk til antibiotika.
    Må vell kansje fortelle at eg er ein frisk og rask person, bruker ingen form for rusmidler av noen form, samt eg bruker ingen medisiner uten lege har tildelt dette ved sykdom.
    Eg har før og etterbilder, men veit ikkje om eg tør og poste dette

    Hilsen ein flau kar
    helt normalt det du skriver men du har fått en respons på det nett som de som går på anboler liten pikk og store muskler så hold deg vekke fra det men det gir seg ettervert vet ikke om du skal bruke den i nermeste fremtid men ta det med ro det orner seg håper du er fornøyd med vores svar

  3. #3
    Medlem siden
    Nov 2009
    Innlegg
    2
    Fylke
    Kjønn
    bryr meg ikkje så mye om det med anabole steorider. Fant mye av dette når eg googlet igår, som eg sa legen sa dette var skjeldne bivirkninger på antibiotika.
    Og eg er bare nyskjerrig om det har hendt andre i vårt gode land.

  4. #4
    Medlem siden
    Jun 2010
    Innlegg
    584
    Fylke
    Kjønn
    Sitat Opprinnelig skrevet av Unknown82
    bryr meg ikkje så mye om det med anabole steorider. Fant mye av dette når eg googlet igår, som eg sa legen sa dette var skjeldne bivirkninger på antibiotika.
    Og eg er bare nyskjerrig om det har hendt andre i vårt gode land.
    selfølgelig har det hent typen kan gå på penisilin kur og for den ikke opp helt normalt

  5. #5
    Medlem siden
    Feb 2010
    Innlegg
    3
    Fylke
    Kjønn
    hei Jeg tror ikke det er antibiotikaen du har fått en reaksjon på. Normale reaksjoner er utslett osv, og ikke krymping. Men når du er syk slipper kroppen hurtig fra seg varme ved å åpne porene å svette. Motsatt skjer også ved å fryse, da lukker porene seg, får gåsehud osv. Du slipper særlig fra deg varme nedentil, i lysken, mangen merker det ved å få "hengeballer" å så trekker seg sammen når en fryser. Når en fryser, som kanskje du har gjort dersom du har en infeksjon som har gitt feber, blir også penis mindre. Det er helt normalt. :-) Men skjønner du blir bekymret.

  6. #6
    Medlem siden
    Feb 2010
    Innlegg
    3
    Fylke
    Kjønn
    anabole steorider er ekstremt farlig. Det gir hurtig vekst på alle muskler som trenes. Hjertet blir trent hele tiden fordi kammerene blir trekt sammen for å så slippes ut konstant hele døgnet. Derfor får en et unormalt stort hjerte. Ja, en kan overleve det men er stor sannsynlighet for at en får en ung død...

  7. #7
    Medlem siden
    Feb 2010
    Innlegg
    3
    Fylke
    Kjønn
    PS: IKKE STOL PÅ MITT SVAR OM ANTIBIOTIKA, JEG HAR IKKE UNDERSØKT DEG OG STOL PÅ DET LEGEN SIER. JEG HAR BARE EN TEORI :-)

  8. #8
    Medlem siden
    Nov 2009
    Innlegg
    117
    Fylke
    Oslo
    Kjønn
    Mann
    hørtes veldig skummelt ut! :S
    vært litt spennende å se før og etterbildene...


Trådinformasjon

Users Browsing this Thread

Det er for øyeblikket 1 brukere som leser denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende Tråder

  1. 1 lite Stort problem
    Av Unknown82 i forumet Personlige bilder - Menn
    Svar: 7
    Nyeste innlegg: 08-09-10, 10:11
  2. Har et lite problem.
    Av Sembuktu i forumet Generell prat
    Svar: 2
    Nyeste innlegg: 28-04-08, 00:50
  3. stort problem her, trenger hjelp
    Av yoyoyo111 i forumet Generell prat
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 13-10-07, 12:12
  4. Et lite problem
    Av volum i forumet Generell prat
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 20-01-07, 07:56

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  
kripos

1 lite Stort problem