Sitat:
|
Opprinnelig skrevet av surfs-up
Jeg skjønte dette, men foreldrene som den gangen bodde i Iran kjente neppe til hverken "neger" eller "pakkis"...
Kroppen hennes var fin, men ansiktet var ikke mye å skryte av i mine øyne. Og angående den artikkelen i VG, man må tenke litt selv også når man er fra / bor i den kanten av verden. Om bikinien var et uhell så har hun jo latt seg avbilde i Vi Menn, og tydeligvis også solt seg toppløs på stranden.
|
Off....du er en av dem som må ødelegge et morsomt poeng i en vits med en logisk forklaring?

Såklart er jeg klar over slike ting,jeg mener....er jo Koreanere som heter Kuk Shong Hoe for svarte. Hadde de visst hvordan navnene deres så ut for dem som kan Norsk og Engelsk.....
Og jau......er strenge regler for damene i den delen av verden. Men som du påpeker,litt merkelig "kjole fall" når hun har posert for Vi Menn på flere bilder,og strutter på stranda med sine implantater.
Syns ikke allverden om silikon når kroppen er bra fra før av,og damene derfra er sjeldent ansikts pene. Men må si jeg da foretrekker Lisa Tønne......
Men hun har jo fin kropps form denne Negar,jeg er bare ekstra ute med lovord om det er 100% ekte godsaker. (Litt Amerikansk mentalitet som Norge har tatt etter.....mangler man utseende etc,skal dette støttes opp av ekstra mye sminke og/eller implantater)