Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 11:44
PartyBoy sin avatar
PartyBoy PartyBoy er ikke aktiv
Administrator

Medlem siden: Jun 2006
Utførte Takk: 30
Takket 1.502 ganger i 441 poster
PartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av KingKinky Vis post
Hei!

Kjøpte for liten mnd siden FL vibro. Vibro begynte bra, men effekten var blitt temmelig laber etter 5 min, batt nesten døde etter 15. Skuffende, men greit nok tenkte jeg. Ble brukt litt uten vibro, men når de skulle på igjen funker de jo ikke. En av de var veldig dårlig allerede når jeg fikk den, men at alle 3 skal være døde etter 4 gangers bruk. Mener på jeg bare har brukt vibro 3 ganger, men 4 for sikerhetsskyld.

Dette er vel ikke helt holdbart? Fått flere klager?

KingKinky
Heisann.

Vi har ikke fått noen andre klager på dette produktet, men jeg har lest at det er stor forskjell på batteriene man bruker til disse (noe som er dårlig opplyst fra produsent)

Prøv å se etter batteri med: 2100mAh - 2700mAh.

Dersom det er noe gale med selve produkter kan vi sende tilbake til produsent og du får nytt.

Mvh.
Svar med sitat