Sitat:
Opprinnelig skrevet av Karoline78
Hva med å gjøre ting sammen da?
Gå en tur hver kveld. Lag mat sammen, og bytt ut snop med frukt\grønnsaker.
Aktiviser henne, men bli med på aktivitetene, og mann deg litt opp og gi henne noen skikkelige svette runder i senga  Beste trimmen i verden det 
|
Hvorfor mistenker jeg at du har diskutert dette med veninner som klager på at typen har fått for mye pondus uten og ha samme innstilling. Jeg har flere veninner som jeg har diskutert dette med og som har klaget på at gubben blir for stor. De sier rett ut at sexen blir dårligere og at utsyret hans blir mindre.
Samme dobbeltmoral har en tendens til og dukke opp når det gjelder seksuell prestasjon. damer kan være kjedlige og daue i senga mens en mann han mååå prestere til de grader.
Dagens råd fra min side må bli. ta den fighten som kommer ut av dette men prøv og forhold deg så rolig som mulig og tenk nøye igjennom hvilke utrykk du bruker.
Forøvrig ville jeg kanskje begynt og tenke på kostholdet i huset. Se an hva som handles inn og om mulig kanskje ta over litt av handlingen eller handle i sammen. og husk motivasjon er det viktigste for og overtale henne. frem med en gulerot eller 10