Vis ett enkelt innlegg
Gammel 17-08-10, 15:37
felix2380 felix2380 er ikke aktiv
Jeg elsker nakenprat.com!

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Hedmark
Utførte Takk: 1
Takket 2 ganger i 1 post
felix2380 is on a distinguished road
Standard

Har hørt på nakenpratradioen fra starten, men nå som hverdagens mas og jag har innhentet meg, blir det iallefall i ukedagene en kort visitt innom.
Kansje dette er et mer passende prosjekt for helger, enn ukedager. For min del er sendetidene på ukedager litt i seineste laget. Men for all del ,det er sikkert mange andre som det passer for.
Når det gjelder musikken, så er det til tider litt mye av det samme, og ensformig til tider...
Synes Radal har vært flink til å engasjere lytterne til aktivt å ta del i sendingene hans..gjerne flere temaer, ikke nødvendigvis kjempeseriøse temaer alltid, men temaer som engasjerer lytterne er bra...og morsomt å kunne bidra aktivt i sendingene.
Når det gjelder quissene, synes det kan bli lenge før den starter og til tider vanskelig å få med seg spørsmålene...Kansje spørsmålene bør ha en helt egen farge, ikke samme farge som moddene bruker....
Enig med flere om at det til tider er litt mye "internprat".....Prøv å få med alle lytterne, det vil sannsynligvis også etterhvert gi flere lyttere.."ryktet forteller"...
Synes alt i alt at ideen og prosjektet er morsomt, og det tar selvfølgelig tid å lære seg radio.....lykke til videre...
Følgende 2 brukere takker felix2380 for denne flotte posten:
cyberbabe (17-08-10), tellur (17-08-10)