Vis ett enkelt innlegg
Gammel 31-07-10, 09:15
wankerman wankerman er ikke aktiv
Jeg elsker nakenprat.com!

Medlem siden: Jul 2010
Utførte Takk: 0
Takket 28 ganger i 6 poster
wankerman is on a distinguished road
Standard Er Wankerman homo?

Dette har jeg holdt for meg selv en god stund, men syntes det var på tide å stå frem. Jeg har en mistanke om at jeg muligens kan være litt homo?!?

Det her er hva som skjedde....

Jeg satt å så på nyhetene på tv. Helt på slutten kom et innslag om et karneval i Brasil. Det var eggende rytmer, hoppende pupper, og vrikkende damerumper. Momentant våknet lillebror og ble stiv. Jeg måtte plukke han frem og gi ham litt oppmerksomhet. Damene danset og jeg runket.

Jeg visste at det dette var helt i slutten av nyhetssendingen og at været var rett rundt hjørnet. Hvem av værdamene kunne det være? Isabella Martinsen? Eli Kari Gjengedal? Uansett hvem av dem det var, jeg gledet meg! Jeg sto oppreist nå. Været nærmet seg. Jeg runket som en gal....fap fap fap fap...

Jeg hadde nå fått en liten knekk i knærne. Jeg sto fremoverbøyd. Knokene var helt hvite og svetten begynte å komme i pannen. Mannen på nyhetene sa: "Og nå over til været"
Jeg økte tempoet enda et hakk. Da kom været. Da oppdaget jeg til min store skrekk at det ikke var TV2 jeg så på, men NRK. Det var Kristen Gislefoss. Det hadde gått for langt. Jeg hadde ingen mulighet til å snu. I et ulvehyl kom jeg. Jeg sprutet som en gal mensk jeg sank ned på knærne.

Resten av kvelden satt jeg stille i mørket og svelget tungt.
Svar med sitat
Følgende 11 brukere takker wankerman for denne flotte posten:
ak_ (31-07-10), bloben (06-11-10), Bullard (15-10-10), deepthroat (01-08-10), Fun with Dick & Jane (17-10-10), jonnieboy (14-10-10), Karoline78 (15-10-10), konkeliane_koff (28-11-10), Lunalove (26-08-10), ninabeate (15-10-10), snippen1337 (06-11-10)