Heheh, fikk just et deja vu fra noe jeg skrev på den nudiststrand tråden . Jeg repeterer vist meg selv
Mania
Hehe, men ja masete og pågende menn er nok også et større eller mindre problem. Tilgjengjeld er det vell bare sånn internett-chatting er for jenter(?). Voksen chat eller ikke.. Det er alltid en god bunke med optimistiske prøv lykken folk og fantomer med super-orginale nick som Bigsteve, 12inches osv osv..

Kansje kommer det en dag hvor dere jenter kan la "godta PM" boksen stå avhukket uten at hele internettlinja deres crasher
Forøvrig er da ikke vi menn så veldig kompliserte.. Når vi blir kåte har det øverste hodet vårt en tendens til å bli overstyrt av det mellom bena og det meste av normal hjerneaktivitet blir redusert til primal instinkter.. Heldigvis er det unntak og det gjør det jo litt lettere å skille klinten fra hveten.
Bahzey:
Ja for å hykle litt så er det jo litt morsomt at om en jente starter en tråd med kun ordet "hei" så ville responsen sannsynligvis alikevell vært storXD, kansje tilogmed noen "takk for denne flotte posten"