Sitat:
Opprinnelig skrevet av penemusa
Etter å ha vært medlem i lang tid ser jeg meg bare nødt til å kommentere enkelte personers utsagn.
Til å begynne med trodde jeg dette var en side som var rimelig nøytral. Joda jeg vet at smak og behag er forskjellig, samt at sikkert 80/9% av medlemmene er "mannfolk". Jeg er selv ei jente som har fulgt siden over tid, og er i ferd med å avslutte mitt forhold til nakenprat.
En del av medlemmene her er alltid positive til at noen (les, ei jente) viser frem kroppen sin. Spiller liksom ikke noen rolle om hun har store/små pupper, barbert/ubarbert, høy/lav, tykk/smal. Bare folk får ei ny mus å se på. Er det slik gutter? Alt for mange av dere er jo positive til alle bare dere får se ei ny "mus". Har dere ingen egne ideer om hva som er flott? Stiller meg undrende til at det virker som at "ei ny mus er bra uansett"?
Synes dere skal skjerpe dere gutter, vær ærlige. Det vil skape selvtillit hos oss jenter, noe som igjen vil komme dere til gode.
Vi jenter synes heller ikke at alle med utovertiss er like deilige. Sånn er det bare. Dette er ikke ment som et "surt" oppstøt, men synes at noen av trådene begynner å bli utrolig tomme.
|
Du sier noe her ja. Dette var faktisknoe av det jeg reagerte på i begynnelsen. Veldig og! Hender jeg reagerer litt fortsatt, men det er nok mest fordi jeg er meg.
Noen ganger så kan det virke som at guttaboys her sender roser og gir komplimenter bare en dame legger ut bilde av en klump bæsj! Litt rart ja.. MEN: Så er det faktisk slik at det ER noen her som LIKER bilder av bæsj! Det er nettopp DET som er det fine her. "Vi" er veldig mange blitt etterhvert. Riktignok overtall av gutter, men sånn er nå det. Når man blir så mange på et sted, så øker de forskjellige fetisjene og interessene også. Sånn er det nødt til å være. Og det ser jeg på som positivt. Tenk hvis alle her likte blonde damer på 160 cm. 58 kg og b-cup.. For det første så hadde ingen andre følt seg velkomne her. For det andre så hadde det ikke vært særlig mye å se på etterhvert. Og det til tross for at jeg liker blondiner som er 160-58-b.
Etterhvert som tiden gikk, så klarte jeg å se forbi alt det jeg ikke likte. Av 200 bilder som blir lagt ut her så er det kanskje 3-4 som jeg til nød liker. De får høre om det. Resten klikkes bort uten noe særlig form for ettertanke.
Som sagt så er jeg enig i hva du sier, men vær litt forsiktig med å sette folk i bås pga farge, utseende, kjønn osv.
Jeg er en gutt, men jeg er ikke i nææææærheten av de andre gutta her hva likhet angår.
Ha en fortreffelig dag.