Vis ett enkelt innlegg
Gammel 30-07-10, 03:31
penemusa penemusa er ikke aktiv
Nakenprat entusiast

Medlem siden: Jan 2009
Utførte Takk: 0
Takket 1.088 ganger i 24 poster
penemusa has much to be proud ofpenemusa has much to be proud ofpenemusa has much to be proud ofpenemusa has much to be proud ofpenemusa has much to be proud ofpenemusa has much to be proud ofpenemusa has much to be proud ofpenemusa has much to be proud of
Standard Flott eller ikke

Etter å ha vært medlem i lang tid ser jeg meg bare nødt til å kommentere enkelte personers utsagn.

Til å begynne med trodde jeg dette var en side som var rimelig nøytral. Joda jeg vet at smak og behag er forskjellig, samt at sikkert 80/9% av medlemmene er "mannfolk". Jeg er selv ei jente som har fulgt siden over tid, og er i ferd med å avslutte mitt forhold til nakenprat.

En del av medlemmene her er alltid positive til at noen (les, ei jente) viser frem kroppen sin. Spiller liksom ikke noen rolle om hun har store/små pupper, barbert/ubarbert, høy/lav, tykk/smal. Bare folk får ei ny mus å se på. Er det slik gutter? Alt for mange av dere er jo positive til alle bare dere får se ei ny "mus". Har dere ingen egne ideer om hva som er flott? Stiller meg undrende til at det virker som at "ei ny mus er bra uansett"?

Synes dere skal skjerpe dere gutter, vær ærlige. Det vil skape selvtillit hos oss jenter, noe som igjen vil komme dere til gode.

Vi jenter synes heller ikke at alle med utovertiss er like deilige. Sånn er det bare. Dette er ikke ment som et "surt" oppstøt, men synes at noen av trådene begynner å bli utrolig tomme.
Svar med sitat
Følgende 4 brukere takker penemusa for denne flotte posten:
Mania (30-07-10), mats9 (30-07-10), silverman180 (30-07-10), Tony72 (16-11-11)