Sitat:
Opprinnelig skrevet av subinne
... så..en regel for.. at de som sover..blir automatisk kasta ut etter en halv time eller noe..
|
Til en viss grad enig, men bare til en viss grad. Dette har vært diskutert noen ganger i den tiden jeg har vært med her, og nå er det faktisk slik at en blir kastet ut hvis en er passiv i 240 minutter. Og det forhindrer i alle fall at maskina blir stående innlogget over natta hvis en glemmer å logge ut, eller at en kan logge inn tidlig på dagen, reise bort, og være garantert plass i populære rom når en kommer hjem på kvelden. Og det syns jeg er veldig fint.
15 minutter, halvtime eller deromkring blir i alle tilfeller for lite. Det må være mulig å gå å spise

, se litt på tv, eller gjøre noe annet en stund

uten å bli kastet ut. Når jeg sitter og jobber ved PC-en er jeg ofte innlogget på chaten og skifter over til Nakenprats skjermbilde av og til, men har ikke mulighet til å være aktiv hele tiden. Og det er faktisk veldig koselig, en treffer ofte mange hyggelige mennesker her på dagtid, så det har jeg lyst til å kunne fortsette med.
Dessuten er det ikke sjelden at noen viser fram et show som tar en stund, og da er det faktisk greit å se og ikke mase (jeg har i alle fall trodd at det er meningen.)
Dessuten, hvis 300 stk. skal bable i munnen på hverandre hele tiden, så blir det ikke mulig å få med seg noe. (Eller bable i fingrene på hverandre blir det kanskje, ettersom en bruker tastatur.

)
Kort sagt, jeg er fornøyd med ordningen som er nå, at de som sover tungt og lenge

blir koblet fra, men at det ikke er nødvendig å være aktiv hele tiden for å få være inne.