Vis ett enkelt innlegg
Gammel 08-09-09, 21:28
pamis sin avatar
pamis pamis er ikke aktiv
Super Moderator

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Utførte Takk: 1.816
Takket 4.108 ganger i 914 poster
pamis has a reputation beyond reputepamis has a reputation beyond reputepamis has a reputation beyond reputepamis has a reputation beyond reputepamis has a reputation beyond reputepamis has a reputation beyond reputepamis has a reputation beyond reputepamis has a reputation beyond reputepamis has a reputation beyond reputepamis has a reputation beyond reputepamis has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Stripe Vis post
For å si det som det er, så virket det i år som om han var lei av hele Sexhibition, og at han rett og slett ikke syntes det var noe gøy å stå oppå scena der. Og da synes jeg egentlig han burde få slippe.

Vil også benytte anledningen til å takke for behandlingen av Nakenprat-moderatorene. Vi hadde det utrolig gøy på Rockefeller den lørdagen, og de som turte å bli med på nachspielet etterpå hadde det kjempegøy der også.
Er enig med det om konfransieren. Han hadde null inlevelse og var skikkelig hissig og frekk.

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Nilsy Vis post
Oi...
Kvinner er vanskelig, da stemmen blir for pipete.
Jeg har ikke særlig pipete stemme

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Mania Vis post
Så fikk vi tips av en forbipasserende, og Pamis dro bak i der og fikset opp ting. Mens vi ventet på henne, kom vaktene igjen.
Haha, var livredd jeg skulle bli kasta ut når jeg tura inn backstage, men da jeg kom inn bak så var det ingen som la særlig merke til meg egentlig. Tror folk var for strassa, hehe

Sitat:
Ja... jeg har hørt rykter om nachspielet... skulle vært med!
Men, jeg var klin edru lørdagen, og da blir det litt feil å forsøke å henge med i festen.
Aldri for sent å begynne å drekka vettu Ikke klokka 4 om natta engang

Sitat:
Vel, hehe vaktene blir nesten sur når de hører navnet Nils.. ALLE prøver seg på den vet du!
Innen torsdagen er de møkka lei av å høre "Nils, jeg kjenner Nils, jeg må snakke med Nils, Nils har sagt at...".

Greit det høres litt arrogant ut, men jeg vil tro at etter 15 år, så har vaktene en viss peiling om hvem denne "Nils" er...
Skulle tro at de hadde en bitteliten peil på hvem du var ja
Men skjønner jo jævlig godt at dem ikke gadd å hjelpe oss da, jeg hadde hvertfall vært skikkelig skeptisk med å tro på noen om jeg hadde jobba der