Vis ett enkelt innlegg
Gammel 21-07-09, 12:37
PartyBoy sin avatar
PartyBoy PartyBoy er ikke aktiv
Administrator

Medlem siden: Jun 2006
Utførte Takk: 30
Takket 1.502 ganger i 441 poster
PartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond reputePartyBoy has a reputation beyond repute
Standard Generell info om shoppen.

Hei.

Jeg tenkte å informere dere litt om hvor diskre vi faktisk er når det gjelder vår nettbutikk.

For oss er kundens privatliv en høy prioritet, noen er kanskje ikke så sjenerte mens andre ønsker å holde slikt privat. Og det er noe vi har 100% forståelse for og respekterer.

Hva gjør vi for å holde slikt privat?
  • Alle bestillinger blir pakket med omhu og fokus på diskresjon, de blir pakket i brunt kraftpapir og bobble-plast, deretter lagt i en brun pappeske.
  • Vi har opprettet ett A\S som pakken blir sent ifra, dvs at du ikke får en hente melding fra "nakenprat" eller noe som ligner, det står heller ingen informasjon på pakken om nakenprat, shop, erotikk eller lig. pakken kan like gjerne inneholde ett skjermkort eller en vase.
  • Vi har avtaler med Bring og Consignor, dette er frakt og logistikk ansvarlig som også er med på å gjøre hele prossesen så profesjonell så mulig. Selv om de aldri får noe informasjon om hva som ligger i pakken.

Så kan jeg si litt om hvordan vi jobber.

Når vi mottar en bestilling ser jeg først på hvordan den skal betales, dersom den er betalt med Visa\PayPal kommer den først på listen av mine gjøremål den dagen, bestillingen pakkes og sendes så snart så mulig, er det postoppkrav må jeg sende melding og vente på svar.

Når pakken er sent vill posten sende dere ett sporing nummer, dette vill komme fra vårt A\S som driver logistikk. Jeg sender også en manuell sporing til dere fra vår shop slik at det ikke blir noe forvirring hvem pakken er fra.

Noen varer kan bli utsolgt over natten, dvs. vi har 2 stk av x vare på lager. Før systemet oppdaterer seg kan 2 stk bli solgt. Dette betyr bare at vi må hente ny vare på fjernlager, dette skjer i veldig få tilfeller, men dersom det skjer betyr det 2-3 dager lengre vente tid.

Er det noe dere lurer på ellers har vi spørsmål og svar tjeneste på alle produkter, dersom det er noe annet dere lurer på kan dere spørre meg her.

Mvh.
shop.nakenprat.com
Følgende 10 brukere takker PartyBoy for denne flotte posten:
Admin (21-07-09), besexy (26-07-09), Bodø76 (12-08-09), CrazyJester (04-02-10), Etaten (22-07-09), Frøkenfryd72 (18-09-10), Happygirl (24-07-09), pamis (21-07-09), Stripe (28-09-09), wildcaten (21-09-09)